فناوریرپورتاژ آگهی

خرید و فروش ارز دیجیتال

سریع ، ایمن و با کارمزد صفر

ایرانیکارت پیشگام در خرید و تبادل ارزهای دیجیتال با بیش از ۱۰ سال سابقه در این حوزه. کارمزد صفر، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان تبادل و پرداخت بین المللی از طریق ارزهای دیجیتال و عملکرد مناسب از نظر کاربران، ایرانیکارت را به یک پلتفرم قابل اطمینان برای تراکنش‌های رمز ارزی تبدیل کرده است.

هم چنین برای افزایش امنیت تبادل و نگهداری رمزارزها ، امکان خرید آنلاین کیف پول سخت افزاری و آموزش‌های لازم در حوزه رمز ارز، به عنوان دیگر خدمات پلتفرم رمزارزی و پرداخت بین المللی ایرانیکارت فراهم آمده است.

بیت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتال شناخته شده، شکلی از پول دیجیتال است که مستقل از هر دولت، ایالت یا موسسه مالی عمل می‌کند. همچنین BTC می‌تواند بدون نیاز به یک واسطه متمرکز در سطح جهانی منتقل شود و دارای یک سیاست پولی شناخته شده است. بیت کوین، به دنبال ارائه یک «سیستم نقدی دیجیتال همتا به همتا» بود که واسطه‌ها را از تجارت آنلاین حذف می‌کند. BTC از یک شبکه غیرمتمرکز استفاده می‌کند که «بلاک چین» نام دارد و از طریق آن به صورت ایمن در اینترنت ذخیره و مبادله می‌شود.

بیت کوین‌ها به واحدهای کوچک‌تر به نام ساتوشی تقسیم می‌شوند. هر ساتوشی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین ارزش دارد. BTC اکنون یک دارایی مالی قابل معامله در سطح جهانی است که پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال نیز می‌باشد. همچنین حجم معاملات روزانه آن ده‌ها میلیارد دلار ارزش دارد. استفاده از بیت کوین در همه اقتصادهای بزرگ قانونی است. در ژوئن ۲۰۲۱، السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی اجباری کرد.

اتریوم

اتریوم بعد از بیت کوین دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. اتریوم یکی از جاه‌طلبانه‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط Vitalik Buterin راه اندازی شد. این پروژه یک پلتفرم بلاک چین منبع باز بوده که ارز دیجیتال خود، اتر (ETH) را داراست. از نظر فنی اتر (ETH) توکن بومی و اتریوم فناوری بلاک چین ارز دیجیتال است. این ارز برای اجرای قراردادهای هوشمند طراحی شده و هر کسی را قادر می‌سازد تا برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را مبتنی بر آن و بدون دخالت شخص ثالث بسازد.

خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال (سریع، ایمن و با کارمزد صفر) از طریق ایرانیکارت

ثبت نام در ایرانیکارت
امتیاز کاربر: ۵ ( ۱ نتایج)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام فریلنسر
دکمه بازگشت به بالا