ساعت هوشمند

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند

ساعت هوشمند

در دهه ی گذشته، با پیشرفت فناوری و همچنین بهبود عملکرد و قابلیت های تلفن همراه، ساعت هوشمند به عنوان یک ابزار الکترونیکی محبوب بازار به بازار معرفی شد . ساعت هوشمند، یک دستگاه قابل حمل است که به طور معمول در مچ دست قرار می گیرد و به کمک ارتباط بی سیم با تلفن همراه یا دیگر دستگاه های الکترونیکی قابلیت هایی را ارائه می دهد.

در این مقاله، به بررسی جزئیات بیشتر در مورد ساعت هوشمند و کاربردهای آن خواهیم پرداخت. همچنین، قابلیت ها، مزایا و معایب استفاده از ساعت هوشمند را نیز توضیح خواهیم داد. در ادامه، به توضیح برخی از مهمترین و پرفروش ترین برندهای ساعت هوشمند در بازار خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند، یک دستگاه الکترونیکی قابل حمل است که قابلیت های یک تلفن همراه را در خود دارد. این ساعت ها از صفحه نمایش لمسی، سنسورهای مختلف، بلوتوث و قابلیت های اتصال به اینترنت برخوردار هستند. با استفاده از ساعت هوشمند می توانید به اطلاعاتی مانند اطلاعات سلامتی، پیام ها، تماس ها، تقویم و … دسترسی داشته باشید.

قابلیت ها و مزایای ساعت هوشمند:

۱. نمایش اطلاعات: با استفاده از صفحه نمایش لمسی ساعت هوشمند، می توانید اطلاعات مختلف را به راحتی مشاهده کنید.
۲. پیگیری فعالیت های ورزشی: برخی از ساعت های هوشمند مجهز به سنسورهای فعالیت ورزشی مانند شمارش قدم، سنجش ضربان قلب و غیره هستند.
۳. اعلانات هوشمند: ساعت هوشمند به شما امکان اعلان برنامه های ایمیل، پیامک و تماس های دریافتی را می دهد.
۴. کنترل تلفن همراه: با استفاده از ساعت هوشمند، می توانید تماس ها را پاسخ دهید و پیام ها را ارسال کنید بدون اینکه نیاز به استفاده از تلفن همراه داشته باشید.

برندهای معروف ساعت هوشمند
۱. Apple Watch:

سری Apple Watch از ساعت های هوشمند پرفروش در بازار است. این ساعت ها از سیستم عامل WatchOS استفاده می کنند و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm

ساعت هوشمند اپل مدل SERIES 8 ALUMINUM 41mm 32 گرم وزن داشته و ابعاد آن ۴۱ × ۱۰۷ × ۳۸ میلی‌متر است. نوع صفحه نمایش این ساعت Retina LTPO OLED بوده و سایز صفحه آن ۱.۹ اینچ است. اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ اپل واچ‌های سری ۸ خود را به بازار معرفی کرد.

این کمپانی برای سری ۸ خود دوسایز در نظر گرفته. اگر شما دست کوچکی داشته باشید یا علاقه‌ای به ساعت‌ مچی بزرگ ندارید می‌توانید اپل واچ سری ۸، ۴۱ میلی‌متری را خریداری نمایید. این صفحه نمایش رزولوشنی برابر ۴۸۴×۳۹۶ دارد. تراکم پیکسل این صفحه نمایش ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. این ساعت دارای حسگر‌های از جمله ارتفاع‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون (SPO2)، سنجش میزان دمای بدن، شمارشگر ضربان قلب، فشارسنج (Barometer) و قطب‌نما (Compass) را دارا است.

برای باتری این ساعت عمری برابر با حدودا ۱۸ ساعت تخمین زده شده است. علاوه بر آن اگر از آن کم استفاده شود؛ تا ۳۶ ساعت عمر باتری خواهد داشت.

خرید از دیجیکالا خرید از مقداد آی تی خرید از تکنولایف

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm با ظاهری زیبا و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی خود می‌تواند همچنان در جذب مخاطبان جدید و قدیمی خود موفق عمل کند. ساعتهای هوشمند شرکت اپل همواره طرفداران بسیار زیادی داشته و این شرکت همه ساله اقدام به تولید نسل جدیدی از این ساعتها می‌کند. شایان ذکر است که اپل واچ‌ ها در قالب چندین سری مختلف عرضه می‌شوند و هرکدام جامعه‌ی هدف خاص خود را دارند.

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm

از جمله ساعت‌ مچی های هوشمند، محبوب و پرفروش شرکت اپل می‌توان به سری SE اشاره کرد. این ساعت هوشمند ابعادی معادل ۱۰.۷×۳۸×۴۴ دارد و وزن تنها ۳۳ گرمی آن بسیار سبک بوده و تقریبا احساس سنگینی روی دست ایجاد نمی‌کند.

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm از صفحه نمایش بسیار با کیفیت Retina LTPO OLED با تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ و همچنین میزان روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت برخوردار است و این موارد ارزش خرید بسیار بالایی را به آن می‌بخشند. ظرفیت باتری این آسمارت واچ ۲۹۶ میلی‌آمپر است و با ios های ۱۶ به بالا و آیفون‌های ۸ به بالا سازگار است.

خرید از دیجیکالا خرید از مقداد آی تی خرید از تکنولایف
۲. Samsung Galaxy Watch:

ساعت های هوشمند سامسونگ نیز از جمله محبوب ترین ساعت های هوشمند در بازار هستند. این ساعت ها از سیستم عامل Tizen استفاده می کنند و قابلیت های منحصر به فردی دارند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm بند سیلیکونی

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm بند سیلیکونی

صفحه‌ نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ ابعاد ۱.۴ اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش ۴۵۰ × ۴۵۰ پیکسل است و تصویر واضح و با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید.

این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب می‌باشند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی کارهایی که در طول روز باید انجام دهید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در حین شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است.

صفحه Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ سامسونگ به صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) مجهز شده است.

خرید از دیجیکالا خرید از مقداد آی تی خرید از تکنولایف
۳.xiaomi watch:

امروزه شرکت‌های معتبر بسیاری در دنیا به طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند پرداخته و مدل‌های متنوعی از آن‌ها را روانه بازار می‌کنند. برند شیائومی نامی آشنا برای ما است که محصولاتی بسیار با کیفیت را با قیمتی استثنایی طراحی می‌کند تا تمامی کاربران بتوانند از تکنولوژی بهره‌مند شوند.

ساعت هوشمند شیائومی تنوع بسیاری بالایی دارد و شما با هر سلیقه و نیازی می‌توانید، مدل مناسب خود از این برند در اختیار داشته باشید. ساعت‌های هوشمند زندگی افراد را بسیار آسان کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در این دنیای پرهیاهو قدری آسایش داشته باشند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مچ بند Mi Band 7 Global Version، یکی از گجت‌های هوشمند حرفه‌ای و باکیفیت برند معروف شیائومی است که به عنوان ردیاب تناسب اندام و سلامتی، با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد. این محصول مجهز به بدنه‌ای بیضی‌ شکل همراه با یک بند سیلیکونی بسیار نرم است که هیچ‌گونه حساسیت یا خارش در پوست ایجاد نمی‌کند. این مچ بند از وزن سبک و ابعادی جمع و جور برخوردار است که باعث می‌شود به راحتی روی مچ دست قرار گرفته و در استفاده طولانی مدت موجب آزردگی دست نشود.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۱,۵۳۳,۰۰۰ تومان
  • رزولوشن: صفحه نمایش
  • نوع کاربری: ورزشی ، رسمی
  • فرم صفحه: بیضی
  • جنس بند: سیلیکون
خرید از دیجی‌کالا

بدنه این مچ بند از متریال کاملا بادوام و مرغوب ساخته است؛ به طوری که می‌تواند آن را در برابر آب و گردوغبار به طور کامل مقاومت کند و عملکرد خوبی را هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی در بیرون از منزل یا در استخر ارائه دهد. این محصول از یک صفحه نمایش لمسی و رنگی با اندازه ۱.۶۲ اینچ برای نمایش تصاویر و اعلان‌های مختلف استفاده کرده که از فناوری AMOLED پشتیبانی می‌کند.

این گجت هوشمند از فناوری بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و اتصالی بی‌سیم را با انواع دستگاه‌های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید ۵ به بالا و iOS 10 به بالا پشتیبانی می‌کنند، برقرار می‌کند. به علاوه این دستگاه اتصال خود را تا فاصله ۱۰ متری به صورت پایدار حفظ کرده و به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از تلفن همراه، پیام‌های خود را مشاهده کنید و به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.

مچ بند هم‌چنین این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از دکمه شاتر، به دوربین گوشی دسترسی پیدا کرده و به راحتی عکس‌های مورد نظر خود را ثبت کنید. علاوه بر آن امکان کنترل پخش موسیقی و انجام دیگر تنظیمات مربوطه را تنها با بالا آوردن مچ دست و بدون استفاده از گوشی فراهم می‌کند.

برای این مچ بند شیائومی، سنسورهای پیشرفته‌ای مانند شمارشگر ضربان قلب و گام شمار طراحی شده است که با  استفاده از آن‌ها هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی، تعداد قدم‌ها و دیگر پارامترها مانند میزان کالری مصرف شده را محاسبه می‌کند تا شما بتوانید برای تناسب اندام بهتر تلاش کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version برای تامین انرژی مورد نیاز خود از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۸۰ میلی آمپر ساعت بهره‌مند است که در مدت زمان مناسبی به طور کامل شارژ می‌شود و زمان استفاده ۹ الی ۱۵ روزه را ارائه می‌دهد.

تنوع محصول اپل - ۸.۷
تنوع محصول سامسونگ - ۹.۱
تنوع محصول شیائومی - ۹.۷

۹.۲

لیست تمام ساعت های هوشمند

مشاهده کنید
امتیاز کاربر: ۵ ( ۱ نتایج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام فریلنسر
دکمه بازگشت به بالا