فناوری

بهترین افزونه تولید محتوا با هوش‌مصنوعی ChatGPT

تولید محتوا در وردپرس با chatgpt

افزونه تولید محتوا با ChatGPT | تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس | افزونه محتوا ساز هوشمند | افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT

آشنایی با افزونه ChatGPT

تولید محتوا برای وب کاری وقت گیر است و باید توسط یک متخصص تولید محتوا انجام شود. شاید در مورد هوش مصنوعی ChatGPT شنیده باشید زیرا می‌تواند بر اساس پرس و جوهای شما در هر زمینه و در کمترین زمان ممکن محتوا تولید کند. افزونه وردپرس ChatGPT از فناوری ChatGPT برای تولید‌محتوای با کیفیت به صورت رایگان، خودکار و سریع برای هر موضوعی که می‌خواهید استفاده می‌کند. محتوای ایجاد شده معتبر و حرفه‌ای و مشابه محتوای تولید شده توسط انسان است.
اگر سایتی دارید و می‌خواهید پست‌های خود را جذاب تر و متفاوت‌تر کنید، افزونه ChatGPT انتخاب مناسبی است. محتوای خود را با ChatGPT AI ایجاد کنید. تمام کسانی که به دنبال تولید محتوا هستند مانند نویسندگان و کاربران می‌توانند تم‌های سفارشی و پیچیده را در این افزونه ارائه دهند و در عرض چند دقیقه محتوای با کیفیت را دریافت کنند و سپس به بهترین شکل ممکن محتوا را ویرایش و بهینه کنند.
ChatGPT که یک فناوری ارائه شده توسط پلتفرم OpenAi است، محدودیت‌هایی دارد. یکی از این محدودیت‌ها تحریم ایران و مشکل استفاده از پیشوند ایرانی برای ثبت نام در چت GPT است که برای حل آن باید شماره مجازی خریداری کنید. محدودیت دیگر این است که برخی از ویژگی های پلتفرم پولی هستند. افزونه چت JPT این مشکلات را ندارد و شما می‌توانید هر نوع و حجمی از محتوا را با یک بار خرید افزونه ایجاد کنید.

یکی از مهمترین قابلیت های توسعه داده شده در این افزونه، تولید محتوا به زبان فارسی بوده که مخصوص کاربران ایرانی بهینه سازی شده است.

امتیاز کاربر: ۴.۷۸ ( ۲ نتایج)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام فریلنسر
دکمه بازگشت به بالا