فناوری

آپدیت جدید اسمارتفون ال جی WING، استفاده از نمایشگرهای آن را آسان می کند

اسمارتفون صفحه گردان الجی یک از جذاب ترین های سال ۲۰۲۰ بود. اما طراحی منحصربه فرد آن قربانی عملکرد نه چندان مناسب رابط کاربری و نرم افزار اش شد. اکنون یک آپدیت جدید منتشر شده که احتمالا این مشکلات را تا حدودی کاهش می دهد. آپدیت جدید اسمارتفون الجی به نظر کمک مهمی به محبوبیت این گوشی خواهد کرد.

Droid Life گزارش می دهد: آپدیت جدید اسمارتفون الجی انتقال نرم افزار باز شده، بین دو نمایشگر را بسیار آسان می کند. این امر به نظر ساده، در نسخه قدیمی با پیچیدگی و سختی های زیادی همراه و کاربر را آزرده می کرد. در آپدیت یک دکمه “shuttle” وجود دارد که به راحتی اپ را از یک نمایشگر به دیگری منتقل می کند. البته که می شود عمل انتقال را با کشیدن سه انگشت به صورت همزمان نیز انجام داد. برای نرم افزار هایی که با این عمل همگام نیستند، دکمه “restart” تعبیه شده اپ را در نمایشگر دوباره باز می کند. الجی همچنین ویجت چند اپ را به صفحه نمایش کوچک اضافه کرده است. این امر اجازه میدهد وقتی که نمایشگرها باز هستند، دسترسی به اپ های لازم مانند بقیه اسمارتفون ها آسان باشد.

هم چنین قابلیت های مهم و جدید دیگری در این به روز رسانی ارائه شده اند. از مهم ترین آن ها اضافه شدن کنترل صدا به نمایشگر دوم است. عدم وجود قابلیت کنترل صدا در نمایشگر دوم کم کم صدای همه کاربران را درآورده بود.

قابلیت اسکن کد های QR به صورت خودکار نیز به دوربین LG WING اضافه شده است. تصویر زمینه جدید، آیکون ۵G جدید و بسته امنیتی نوامبر از دیگر نکات مهم آپدیت جدید اسمارتفون الجی هستند.

کاربران این گوشی می توانند با مراجعه به قسمت بروزرسانی نرم افزار در تنظیمات، این آپدیت را دریافت کنند. البته که این آپدیت فعلا برای مناطق محدودی در دسترس است.

بررسی و خرید انواع گوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام فریلنسر
دکمه بازگشت به بالا