سریال

سریال شی‌ هالک: وکیل دادگستری She-Hulk: Attorney at Law 2022

شی‌هالک: وکیل دادگستری She-Hulk: Attorney at Law یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط جسیکا گائو برای سرویس استریم دیزنی+ ساخته شده است که بر اساس شخصیت She-Hulk از مارول کامیکس ساخته شده است.

با انتشار اولین قسمت از مجموعه شی هالک کاربران استقبال بسیار خوبی از اولین قسمت این مجموعه به عمل نیاوردند و قسمت اول امتیاز ۴.۸ را از مجموع ۷ هزار رای توانست به نام خود ثبت نماید.این روزها انتقادات زیادی از سمت مارول میشود چرا که جلوه های ویژه ایی که قبلا مورد استفاده قرار میگرفت دیگر در کمپانی مارول استفاده نمیشود و دلیل آن هم همکاری با استدیو های ارزان قیمت می باشد.به تازگی اخباری مبنی بر استفاده مارول از استدیو های تازه کار و ارزان قیمت منتشر شد که با انتقادات منفی طرفداران این کمپانی مواجه گردید.

نوشته های مشابه
سریال شی‌ هالک: وکیل دادگستری She-Hulk: Attorney at Law 2022

در سال ۲۰۱۹ بود که مارول خبر از ساخت سریال She-Hulk: Attorney at Law را در کنفرانس سالانه خود مطرح نمود و انتظار می رفت این سریال در سال ۲۰۲۱ منتشر شود اما به دلایل همه گیری کرونا این مجموعه ساختش برای چندین مرتبه به تعویق افتاد. مراحل فیلم‌برداری از اواسط آوریل ۲۰۲۱ در لس آنجلس و آتلانتا، جورجیا آغاز شد و تا اواخل اوت همان سال به اتمام رسید این آخرین مجموعهٔ تلویزیونی در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. این مجموعه به‌طور کلی نقدهای مثبتی را دریافت کرده‌است و در زمینهٔ لحن شاد آن تحسین شده‌است اما جلوه‌های سی‌جی‌آی مورد انتقاد قرار گرفت.

در این سریال مارک رافلو که با نقش هالک نیز در بین عموم شناخته میشود اینبار نیز با نقش هالک در سریال شی هالک حضور دارد همچنین بازیگر نقش اصلی این سریال را تاتیانا مازلانی ایفا می کند که اولین حضور او در سری فیلم های کمپانی مارول نیز می باشد.

امتیاز کاربر: ۵ ( ۲ نتایج)

دانلود نسخه دوبله فارسی سریال شی‌ هالک با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام فریلنسر
دکمه بازگشت به بالا